A vakáció kellős közepén felújítják a repülőtérre vezető utat
Azt javasolják az utasoknak, hogy egy órával hamarabb induljanak el Ferihegyre.
Azt javasolják az utasoknak, hogy egy órával hamarabb induljanak el Ferihegyre.
A főváros szerint a jól hangzó ötleteknek a kormányzati elvonások szabnak határt.
Itt a nyár, nagyobb a reptéri forgalom, így buszból is több kell.
Korábban megírtuk, a BKK úgy modernizálta a 100E reptéri expressz buszon a jegyvásárlás módját, hogy amiatt sokan véletlenül többször is kifizetik a 2200 forintos jegyárat.
A BKK úgy modernizálta az érintőkártyás fizetést a reptéri buszon, hogy a készülék nem ad jegyet vagy bizonylatot, csak felvillan egy zöld pipa. Sok utas kétszer, háromszor vagy akár többször is kifizeti a méregdrága jegyet, mire rájön a működési elvre.
A 100E Repülőtéri Expresszen a jegyvásárláshoz mostantól elég egy bankkártya, azt kell megmutatni az ellenőrnek is.
A várható nyári nagy forgalom miatt júniustól gyakrabban jár több időszakban is a 100E Repülőtéri Expressz a Deák Ferenc tér és a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között – közölte a BKK.
Új nevet kap áprilistól a reptéri gyorsbusz, jön a 100E Airport Expressz.
Változásokat jelentett be a Fővárosi Közgyűlés a BKK-jegyeket illetően arra hivatkozva, hogy a jelen gazdasági környezetben egyre nagyobb kihívás Budapest közösségi közlekedésének a működtetése. Hétszáz forinttal kell többet fizetni majd a reptéri buszjegyért.
Magyarországon eddig sosem alkalmazott, de a világ több pontján már jól működő, a közösségi közlekedéshez hozzáférést biztosító digitális megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Központ, a K&H, a Mastercard és a Monet+. Gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a rendszer.
10 percenként indul a 100E reptéri expresszbusz, cserébe júliustól 900 helyett 1500 forint lesz a tarifa.
A BKK igazgatósági elnöke a főváros és a BKK előző vezetéseire mutogatva azt állítja, hogy előnytelen feltételekkel férnek csak hozzá a jegyautomatákat kezelő szoftverhez, ráadásul egy korábbi szerződésmódosítás miatt a cégnek fizetnie kellett azért, hogy a reptéri járatok jegyét töröljék az automata kínálatából.
Közel másfél millió forintjába kerül a BKK-nak, hogy kiiktassa a vásárlásra szolgáló gombot.
Nem létező szolgáltatást árulnak az egyesület szerint, ezért felszólítják a Budapesti Közlekedési Központot, hogy távolítsa el a jegyautomatákból és a mobiljegy alkalmazásból a 900 forintos repülőtéri vonaljegyet.
Péntektől 30 helyett 20 percenként jár majd a Liszt Ferenc-repteret a belvárossal összekötő 100E buszjárat, a 200E közlekedésében is lesznek változások.
A BKK volt vezetője szerint tudna mit tenni a közlekedési cég.